"Костопільський ліцей-інтернат спортивного профілю ІІ-ІІІ ступенів" Рівненської обласної ради

Професія педагога є особливою

Виконуючи важливу соціальну місію,  учитель перебуває у полі зору учнів, батьків та колег. Учні закладу освіти окрім загальноосвітньої підготовки вдосконалюють свою спортивну  майстерність з обраного виду спорту щоденним тренуванням по 4-5 годин протягом одного дня. Саме ліцеїсти надають педагогам життєвої енергії. Педагоги закладу освіти вдосконалюють свою професійну майстерність, особисті якості, створюючи в такий спосіб власний імідж. Адже імідж — це завжди єдність внутрішнього і зовнішнього.

Урок…

«До хорошого уроку вчитель готується все життя»

                                                                                       Василь Сухомлинський.

          Урок біології в 10-Б класі з теми «Мутації та їхні властивості» підготувала і провела вчителька Скрипка Євгенія Віталіївна. Вчителька вдало підібрала оптимальні види роботи учнів на уроці. Основу змісту заняття становили випереджувальні завдання, які готували кілька груп учнів. Причому, кожна група презентувала свою творчу роботу в обораній формі: лепбук, буклет, презентація, що доповнювались фотоколажем, наочними демонстраціями, короткими відео тощо. Заняття пройшло насичено, цікаво і динамічно. Учні демонстрували не тільки знання з теми, але й показали вміння користуватися інформаційними технологіями.  Результати їх діяльності були практично, теоретично і пізнавально значущими. А продекламований ученицею вірш про «сонячних» дітей зворушив усіх присутніх на уроці.

На уроці геометрії  у 10-А класі з теми «Вектори у просторі» застосовано елементи групової роботи. Протягом уроку дві групи учнів (команди), на які поділений клас, демонстрували свої знання з вище вказаної теми. Це бліц-питання і бліц-відповіді, виконання  практичних завдань з теми, демонстрація поетичних здібностей при складанні поезії, що присвячена вектору, створення мистецьких «шедеврів» з використанням  зображення вектора. Як підсумок – задоволення десятикласників  своїми знаннями та оцінками з теми «Вектори у просторі».

Інтегрований урок з англійської мови та мистецтва у 11 класі з теми «Art and Painting»  підготували вчителька англійської мови Іванішина К.Ю. та вчителька. мистецтва Шліхта О.В.. Завдання обох педагогів полягало в тому, щоб правильно визначити зміст та обсяг  навчального матеріалу з обох предметів та  врахувати специфіку кожного з предметів – мистецтва та англійської мови. Логічна послідовність структурних елементів даного інтегрованого уроку, своєчасна корекція  навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці, поєднання роботи «пасивних» і «активних» учнів сприяли реалізації поставлених цілей. Як  підсумок уроку —  учні оцінювали  власні знання з точки зору мистецтва і англійської мови.

 Реалізація цілей, що поставлені  педагогами і учнями на даному уроці – складання асоціативної карти, випереджувальні завдання, читання вірша «Заповіт» Т.Г. Шевченка  українською та англійською мовами, складання пазлів, виконання практичного завдання «намалюй щастя» тощо.

Пока нет комментариев

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Інша мова


Свежие комментарии

    Рубрики