Обласний спортивний ліцей в м. Костопіль Рівненської обласної ради

Архивы по месяцам Август, 2022

Дорогі учні, шановні колеги, батьки!

2022-2023 навчальний рік розпочинаємо в умовах війни. Освіта в Україні проходить випробування війною. Організація освітнього процесу відбувається після вимушеного переривання його звичного перебігу, викликаного спочатку тривалими карантинами, потім – військовою агресією російської федерації на території нашої держави. Спортивний ліцей від початку війни став тимчасовим житлом для тих, у кого війна відібрала дім.

Сьогодні одне з найголовніших завдань – відновити очне навчання, а заклад освіти має бути територією безпеки. Сподіваюсь на розуміння і відповідальність, подальшу співпрацю і партнерство всіх учасників освітнього процесу заради досягнення нашої спільної мети – забезпечення якісної освіти, спортивно-тренувального процесу, виховання та розвитку наших дітей.

Звертаюся до новоприбулих учнів, на вас чекають нові знайомства, цікаві завдання привітні педагоги і тренери-викладачі. Нехай для вас наш заклад освіти стане рідним. Усім ліцеїстам успіхів, сил наполегливості, енергії, добра і терпіння. Нехай кожному усміхнеться удача, стане доступною магія знань і спорту, з легкістю відчиняються всі двері. Успішно крокуйте ліцейськими стежками на шляху до майбутнього.

Дорогі друзі, наші енергійні ліцеїсти, наші креативні тренери-викладачі і педагоги, наші старанні працівники, батьки ліцеїстів! Я сьогодні вітаю всіх з Днем знань, цим дивовижним днем, який після спекотного літа, такого різного для всіх нас в умовах війни, збирає всіх разом в нашій Альма-матер. Яким би підступним не здалося життя, вмійте домогтися свого і відстояти свою думку.

Освіта сьогодні – це інвестиція в мирне майбутнє. Нехай для усіх навчальний рік буде успішним, мирним! Зі святом Знань, з новим навчальним роком! Тримаємо освітній фронт!

Слава Україні!

Героям слава!

Переможемо!

Психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні

Рекомендації педагогам  щодо організації навчального процесу в умовах війни

Максимальна увага до створення відчуття безпеки у дітей:

поряд з дитиною знаходиться стабільний, врівноважений, впевнений дорослий. Якщо Ви відчуваєте, що не знаходитесь в ресурсі, краще відтермінувати роботу з дітьми і звернутися до психолога по допомогу.

Якщо у дітей є потреба ( а вона є!), розмовляйте з ними про війну.

При плануванні уроку, домашніх завдань (їх варто зменшити до необхідного мінімуму, задаючи прості, зрозумілі учням завдання) варто орієнтуватися на психоемоційний стан учнів, а не на виконання навчального плану, не перевантажуйте дітей.

Продумуйте під час планування уроку різні цікавинки, інтерактивні форми. Дітям і підліткам зараз потрібно більше говорити!

Намагайтеся під час кожного уроку, заняття 5 хвилин виділити для ознайомлення учнів з елементами самотерапії: руханки, вправи на дихання.

Пропонуйте учням завдання, в основі яких – їхнє об’єднання, спілкування. Чудово працюють прості проєкти, для створення яких достатньо мінімуму інформації. Діти мають бути зайняті конструктивними цікавими і корисними справами! Відчуття згуртованості – найкраща терапія.

Залежно від регіону: повторюйте правила безпеки в ситуаціях сирени, обстрілу тощо.

Підтримуйте тісний контакт з батьками своїх учнів, спостерігайте за ними: поведінкою, реакціями, психоемоційним станом. Це дасть можливість вчасно відреагувати, якщо дитині потрібна підтримка дорослих чи допомога психолога.

Діти, власне як і дорослі, здатні до самопідтримки і самовідновлення. Найкращий спосіб – гра! Особливо, якщо маєте можливість працювати з дітьми безпосередньо.

Як говорити з дітьми про війну?

Обов’язково вислуховуйте дітей. Дорослі часто бояться складних тем і намагаються їх уникати. Це надзвичайно збільшує напругу у дітей всіх вікових категорій.

Дітям важливо продемонструвати Вашу готовність обговорювати важливі для них питання. Учням потрібно знати, що на свої питання вони зможуть отримати відповідь від мудрого, безпечного дорослого.

Про війну говоріть правдиво, але коротко. Відповідайте на поставлені питання і не розгортайте дискусії. Орієнтуйтеся на вік дітей. Підлітки хочуть говорити самі. Дайте їм таку можливість, навіть, якщо Ви будете змушені «пожертвувати» уроком. Все одно тривожні діти – малоресурсні. Приводимо їх в спокійний стан, а вже потім навчаємо.

Терпеливо і спокійно відповідайте стільки разів, скільки у дітей є потреба обговорювати питання. Це пов’язано з особливостями їхнього сприйняття.

Демонструючи впевнену поведінку, завжди обирайте життя! Спрямовуйте увагу учнів на «дрібниці»: восени таких маленьких радощів надзвичайно багато. Можна починати урок з обговорення: «що я помітив цікавого і красивого…»

Говоріть про майбутнє. Створюйте його з учнями: пишіть казки на уроках мови й літератури, оповідання, вірші; малюйте. Обігруйте щасливе майбутнє в своїх уроках.

 

Сьогодні ми вшановуємо один із головних національних символів України – Державний Прапор, що є уособленням нашої національної єдності, честі та гідності. Патріотизм, любов до Батьківщини, почуття національного єднання народжується в наших серцях коли звучить Державний Гімн і майорить Державний Прапор. Шануймо те, що нас об’єднує! З Днем Державного Прапора, Україно!

Інша мова


Свежие комментарии