"Костопільський ліцей-інтернат спортивного профілю ІІ-ІІІ ступенів" Рівненської обласної ради

Встановлення духовного контакту між учителем і класом

 

  1. Якомога більше свого часу і себе віддавай неформальному спілкуванню з дітьми.
  2. Пам’ятай, що знання неформальних лідерів класу, учнів, які майже прислуговують їм, незалежних учнів, нерідко допомагає вчителеві на уроках, особливо в екстремальних ситуаціях, адже саме “індивідуали” на уроках “правлять бал”.
  3. Пізнай у дітях себе колишнього.
  4. Умій побачити і оцінити якусь ситуацію, справу або погляд учня очима самого учня.
  5. Особливо запам’ятай: душевний контакт — це ніжна,  непостійна сфера, вона легко руйнується.
  6. Дорожи довірою дітей. Довіра досягається компетентністю, сумлінністю і чесністю педагога.
  7. Умій тримати “в собі” дитячі таємниці, сповіді, не використовуй їх проти особи, окремих груп або всього класу.
  8. Добре знай можливості кожного учня.
  9. Вступаючи у конфлікт з дітьми, не варто будувати стосунки з ними за принципом “згори вниз”.
  10. Від спільних колективних дій вчителя і учня повністю залежить успіх справи.
  11. Підлеглість дуже рідко буває приємною, тому використовувати примус слід лише тоді, коли всі інші засоби виявилися марними.
  12. Особливо турбуйся, щоб твої власні дії не розцінювалися, як посягнення на свободу особи: постійно підвищуй у керівних діях коефіцієнт людяності.

Пока нет комментариев

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Інша мова


Свежие комментарии