"Костопільський обласний ліцей-інтернат ІІ-ІІІ ступенів фізичної культури і спорту" Рівненської обласної ради

Архивы по месяцам Декабрь, 2015

Тренери з волейболу

 Грабовський Павло Олексійович — тренер-викладач з волейболу ІІ категорії. Закінчив Рівненський державний гуманітарний університет, працює у комунальному закладі «Костопільський обласний ліцей-інтернат ІІ-ІІІ ступенів фізичної культури і спорту» з 2005 року.

Молошик Юлія Сергіївна — тренер-викладач з волейболу ІІ категорії. Закінчила Кам’янець-Подільський національний університет ім. Івана Огієнка, працює у комунальному закладі «Костопільський обласний ліцей-інтернат ІІ-ІІІ ступенів фізичної культури і спорту» з 2014 року.

Коли не подобається моя зовнішність?

      Стати сильнішим і красивим можна. Подивись уважно на себе і оточуючий світ. Кожного дня ти бачиш себе в дзеркалі. Щось тобі подобається в своєму відображенні, а щось хотілось би змінити. Багатьом підліткам може не подобатись їхнє обличчя, волосся, голос, фігура та ін. Досить рідко можна взагалі знайти людину, яка повністю задоволена своєю зовнішністю.   Тобі може бути незручно від своєї зовнішності, але, повір, оточуючі звертають на це набагато менше уваги, аніж ти думаєш. Зовнішність, проблема ваги, швидкий або повільний ріст — все це може стати серйозними випробуваннями в юнацькі роки. Але з часом більшість із цих проблем зникне. А деякі залишаються. І багатьом доведеться змиритись з тим, що хтось може бути кращим. В твоїх силах вміти залишатися завжди самим собою і показати себе виграшно. Тому важливо в розумній мірі цікавитись своєю зовнішністю. Те що може не подобатись тобі, може подобатись іншим і викликати у них захоплення, а навіть і заздрість. Нічого не заважає твоєму волоссю, обличчю, рукам і нігтям бути завжди чистими. Білі зуби, здорові, рожеві ясна зроблять твою посмішку більш привабливою. Правильне харчування і фізичні вправи допоможуть тобі слідкувати за вагою.Крім того завжди можна підібрати фасон одягу і стильну зачіску, які зможуть підкреслити переваги твоєї зовнішності і приховати недоліки. Додай зусилля й фантазію і твоя зовнішність зможе вигідно змінитися.Не забувай про те, що кіно і телепередачі, красиві жінки і «накачані чоловіки» — все це реклама. Саме вони — виробники і рекламодавці, що отримують великі прибутки втискають нас в певні рамки «краси». їм вигідно, щоб ми купували дорогу кос­метику для тіла і сиділи на «модних» дієтах. Перед тим як вийти на подіум чи з’явитись на обкладинці журналу над фотомоделлю чи моделлю працює ціла група візажистів, стилістів і косметологів. Далеко не всі виглядають як супермоделі.

  1.  Пам’ятай! Нікому не дозволяй втиснути себе в чиїсь рамки. Будь по своєму красивим!
  2.  Стань перед дзеркалом зараз і заглянь собі в очі. Чи симпатичні вони? Що ти в них побачив?
  3. Веселі смішинки, чи смуток, чи ще щось, що не можна передати словами?

 Згадай які очі у твоїх друзів, у однолітків? Чому одні очі тобі подобаються, вони тебе притягують, тобі хочеться познайомитись з цією людиною, а інші, навпаки, відштовхують. Буває й так, що хтось має красиве тіло, обличчя, а погляд — неприємний. Чи захочеться тобі з ним подружитись? Крім того, подумай — більшість твоїх друзів мають прекрасні якості і ти навіть не думаєш про те, як вони виглядають. І ти також маєш чесноти, які здатні затьмарити будь-які фізичні недоліки — і реальні, і надумані.

ВЧИТЕЛЯМ:

Рекомендації вчителям, щодо підтримки дисципліни в класі

 Дисципліна – це умова, засоби й результат виховання, вона потребує зустрічних зусиль. Головною умовою дисциплінованої поведінки учнів є доброзичливі відносини між учителями і дітьми. Необхідно враховувати що дисципліну в класі обумовлюють раніше нагромаджений досвід поведінки учнів, організованість класу, ставлення до навчання, предмета, вчителя, дотримання єдиних вимог до учня всіма вчителями, які працюють у класі, загального порядку умов і традицій даної школи. При роботі в класі і для підтримання дисципліни необхідно враховувати наступні правила:

  1. Поводьтеся так, щоб учні відчували, що ви керуєте навчальним процесом, при цьому стимулюйте їхню активність.
  2. Не відволікайтеся на незначні порушення, моралізування.
  3. Дотримуйтеся доброзичливого, мажорного тону, будьте уважні до кожного учня. Надавайте необхідну підтримку, відзначайте успіхи, створюйте життєрадісний оптимістичний настрій у класі.
  4. Стежте за правильністю постави, проводьте фізкультхвилинки; не допускайте перевтоми учнів.
  5. Надавайте учням можливість частіше працювати у групах – це може бути стимулом до зайнятості кожного, хорошого настрою і поведінки.
  6. Створюйте умови, щоб важкі, слабкі діти мали можливість відчути себе лідерами.
  7. Не принижуйте учнів, не припускайте образ, сарказму. Гнів, дратівливість, імпульсивність не сприяють зміцненню дисципліни й авторитету вчителя.
  8. Будьте привітними.
  9. Не виявляйте антипатій до важких учнів, сподіваючись від них поганої поведінки. Діти відчувають скептичне ставлення до них і часто поводяться згідно з вашими очікуваннями.
  10.  Не припускайте появи „любимчиків”, це створює зайві проблеми, ускладнює стосунки в колективі.
  11. Умійте керувати емоціями, знайте ціну кожному слову, тонові. Не можна вимагати від дитини те, що під силу дорослому, будьте терплячими.
  12. Не соромтеся виявляти почуття гумору. Можна посміятися і над собою, не вважайте себе досконалістю. Але не можна висміювати учнів. Дітям імпонує веселий, спритний, оптимістичний учитель.
  13. Підтримуйте контакт з учнями поза уроками, на заняттях  гуртка, позакласних заходах, спільних походах.

Зміцнюйте зв’язки з батьками, намагайтеся отримати від них підтримку, але не сподівайтеся, що вони вирішать проблему з дисципліною в класі. Виявляйте коректність у взаєминах з батьками. Постійна негативна інформація, скарги псують відносини, викликають недовіру до вчителя, його можливостей, здібностей навчати й виховувати дітей.

БАТЬКАМ:
Поради батькам, які виховують обдаровану дитину

 Найперше — потрібно любити свою дитину. Приймати дитину такою, якою вона є, беручи участь у її розвитку, підтримуючи, а не нав’язуючи свої інтереси, давати дитині можливість вибору. Для розвитку творчого потенціалу, як показали дослідження, необхідна не лише адекватна оцінка сил дитини, але трішки завищена, зазнайкою вона не виросте, зате у неї буде запас сил та впевненість при невдачах, до яких треба готувати змалку. Батьки повинні бути прикладом, адже дитина свідомо переймає вашу манеру говорити, ходити, працювати, відповідальності за доручену справу. Кожен батько повинен пам’ятати правило: «Не зашкодь!» Адже обдарована дитина більш чутлива, ранима, тому потрібно давати вільний час для того, щоб побути дитині на самоті, поміркувати, пофантазувати. За допомогою тренінгів дати їй можливість глибоко зрозуміти себе та інших. Дорослі часто батьки повинні радитися із психологом щодо виховання обдарованої дитини. Батьки повинні завжди пам’ятати, що для обдарованої дитини творчість є життєвою необхідністю. Тому дитину потрібно готувати до спостережливості, наполегливості, формувати вміння доводити почату справу до кінця, працелюбність, вимогливість до себе, задоволення від процесу творчості, терпляче ставлення до критики, впевненості при невизначеності, гордості і почуття власної гідності, чулість до аналізу моральних проблем. Батьки також повинні усвідомлювати, що надзвичайно велика роль у процесі формування особистості обдарованої дитини належить волі. Вольові риси є стрижневими рисами характеру, адже за наявності мети, яку особистість досягає в житті, долаючи перешкоди, є цілеспрямовуючим життя. Цілеспрямовані люди знаходять своє щастя в житті, вони вміють поставити перед собою чітку, реальну мету. Прагнення досягти своєї цілі робить людину рішучою та наполегливою. І.Павлов стверджував, що у вольової людини труднощі лише збільшують бажання реалізувати свою мрію. Вони вміють стримати себе, володіють терпінням, витримкою, вміють контролювати свої почуття за наявності перешкод. Ініціативність і творчість поєднані з наполегливістю, рішучістю та витримкою, допомагають обдарованим дітям самореалізуватися. Отже, батьки покликані допомогти дитині відкрити її життєве покликання, реалізувати себе як особистість. Вони не мають права втратити обдаровану дитину, бо, втрачаючи талант, обдарування, здібність, вони втрачають майбутнє. Тому батьки повинні бути терплячими, безмежно вірити в дитину, тоді ця дитина виросте хорошою творчою людиною.

 1

ПІДЛІТОК. ЯКІЙ ВІН?

Бути підлітком дуже важко. Наповнений енергією, вивільненою у фізіологічних зрушеннях пубертата, одержимий   потребою бути незалежним, повний очікувань майбутніх успіхів у великому житті, підліток проходить через тяжкі випробування у пошуках власного шляху у новому для нього світі.  Ми повинні розібратися в одному важливому питанні, складному і для підлітків, і для батьків. Дорослим необхідно створювати умови для розвитку підлітків і робити це треба так само дбайливо, як в дитинстві, коли зі шляху малюка забиралися гострі предмети, що представляли для нього небезпеку. Потрібно поважати гідність підлітків, допомагати їм розвивати відчуття правильної самооцінки і давати при необхідності корисні поради — все це сприяє становленню їх особистої і соціальної зрілості.

Батьки повинні розуміти і раптові зміни настрою підлітка, і дивні на перший погляд захоплення, і ексцентричну поведінку, і новий лексикон, і деколи свідомо невдалі починання. Щоб успішно пережити всі пригоди підліткового віку, і батькам, і підліткам потрібно знати, як виходити з критичних ситуацій. Проблеми, що постійно виникають  і які необхідно  обов’язково вирішувати, вимагають від підлітка великих зусиль, деколи пов’язаних з ризиком.

Не можна швидко і без зусиль вирішити всі проблеми підліткового віку. І батьки, і підлітки повинні набратися терпіння і продовжувати працювати, спілкуватися один з одним, любити один одного. У цей період кожен в сім’ї починає по-новому бачити, як би наново познайомитися один з одним. Чи пройдете ви цей етап з найменшими втратами, залежатиме від того, що переважає в сім’ї — любов або страх.Я часто говорю батькам: «Якщо те, в чому ви обмежуєте своїх дітей, не є забороненим, аморальним або дуже дорогим задоволенням, відмовтеся від заборон, дозвольте їм робити те, що вони хочуть».Кожен дорослий вже пережив підлітковий вік. На згадку про нього у когось залишилися шрами, у когось рани ще заживають, але у всіх є власний досвід, придбаний методом проб і помилок. Різницю між корисним досвідом і переживаннями, що залишили глибокі шрами, можна пояснити так: корисний досвід з’являється тоді, коли людина, покладаючись на свою мудрість, справляється з конфліктами і депресією, бере на себе відповідальність за те, що   відбувається і готова до зустрічі з новими життєвими проблемами. Шрами з’являються тоді, коли дух зазнає краху. Незаживаюча рана свідчить про те, що зцілення не відбулося. Причиною тому є важкі психологічні і соціальні умови. Мій досвід практичної роботи переконує, що батьки прагнуть зробити все, щоб криза підліткового віку пройшла, не залишивши у їхньої дитини незаживаючих слідів.Вирішення і серйозних і дріб’язкових проблем залежить від того, чи відомі нам відповідні алгоритми їх рішень. Якщо ми знаємо вихід з ситуації — половина справи вже зроблена. Щоб зняти підвищену тривожність, батькам варто поспостерігати за підлітком, дізнатися, які чудові справи здійснюються руками наших дітей.  Чи знайшли ви час, щоб обговорити своє ставлення до того, чим він займається? Якщо не знайшли, то зробіть це якнайскоріше. І якщо вам подобаються якісь його вчинки, то кожного разу не забудьте сказати йому про це. Хваліть його і в тому випадку, якщо він усвідомив і чесно намагається виправити свої помилки.

Для того, щоб закласти основи майбутніх змін у ваших відносинах, я можу запропонувати наступне:

  1. Ви, батько, повинні чітко викласти підліткові свої страхи і побоювання, щоб він зміг вас зрозуміти.
  2. Ви, підліток, повинні чесно розповісти про те, що відбувається з вами, і постаратися зробити так, щоб вам повірили. Ви повинні теж сказати про свої страхи і знати, що вас вислухають без критики і засудження.
  3. Ви, батько, повинні показати свою готовність слухати і розуміти. Розуміння зовсім не означає прощення. Воно просто створює тверду основу, на якій можна будувати подальші відносини.
  4. Ви, підліток, повинні пояснити батькам, що потребуєте того, щоб вони вислухали вас, але не давали порад, поки ви самі їх не попросите про це.
  5. Ви, батько, повинні розуміти, що підліток зовсім не повинен обов’язково прислуховуватися до ваших порад.

Тільки при врахуванні всього цього можливий осмислений діалог між двома рівноправними людьми і надалі розвиток нових, конструктивних форм поведінки.Багато дорослих, навіть прагнучи бути такими, продовжують займати авторитарну позицію по відношенню до дітей. Я ніколи не бачила, щоб батьки втрачали авторитету в їхніх очах, коли чесно признавалися в тому, що вони щось не знають, або коли показували дітям, що добре розуміють їх стан і самі переживали подібні відчуття («Я теж був наляканий…» або «Я знаю, як погано себе відчуваєш, коли говориш неправду» і т. д.).Будь-який конфлікт між людьми (незалежно від їх віку, статусу або статі), викликаний насильством, призводить до  великих неприємностей. Відносини «переможця—   переможеного» викликають боротьбу за владу. Головний сенс будь-якої боротьби — виявити переможця, і люди зазвичай вважають, що виграти повинен хтось один. Але я переконана, що коли людина програє, це стає трагедією не тільки для неї, але і для всіх інших: адже порушуються відносини з людьми, знижується самооцінка. Батьки і підлітки потребують один одного, і вони повинні навчитися створювати такі відносини в сім’ї, щоб кожен опинявся у виграші.Підлітки, дорослішаючи, мають право чекати від батьків мудрих порад, при цьому необхідна взаємна довіра. Вони не довірятимуть тим дорослим, які нещирі з ними. Чесність і щирість цінуються більш за все.Дорослі не повинні дозволяти собі переступати певні межі у відносинах з дітьми. Кожен повинен знати своє місце. І всі повинні поважати загальноприйняті норми людського спілкування. Кожен з нас повинен мати право на своє особисте життя.Щоб заслужити пошану підлітків, дорослі повинні виконувати свої обіцянки. Не давайте обіцянок, поки ви не впевнені, що зможете їх виконати.У підлітка є своє коло інтересів, і він часто віддає перевагу товариству  однолітків. Це природно і зовсім не означає, що він кидає або відкидає свою сім’ю. У цей період однолітки грають  важливішу роль в його житті, ніж батьки.  Батьки повинні бути мудрими наставниками, завжди готовими прийти на допомогу. І якщо це буде так, то і батьки, і діти зможуть зберегти теплі відносини і пошану один до одного.Завжди пам’ятайте, що інший раз підліток відчуває себе як зріла сорокалітня людина, а в інший момент — п’ятирічним малюком. Так і повинно бути. І коли часом дорослі критично говорять підліткові: «Скільки тобі років, подивися на себе!», то вони забувають про зміни, які відбуваються з ним в цей час. Підлітки більш охоче сприймають поради і керівництво дорослих, якщо відчувають, що їх люблять, цінують і безумовно приймають. Вони гостро потребують дорослих, які б піклувалися про них і допомагали планувати подальше життя.Замість того щоб оточувати підлітків заборонами і обмеженнями, краще спробувати створити такі стосунки, в основі яких будуть довіра, гумор і безкорислива допомога. Більш за всього на світі вони потребують чуйного, уважного ставлення з боку дорослих. І якщо у них склалися такі відносини з батьками, то вони зможуть спокійно пережити грози і бурі, які, звичайно ж, неминучі в такий тривожний, повний хвилювань і несподіванок період.Крім того, підлітки борються за свою самостійність і незалежність. Вони здійснюють безліч помилок і часто йдуть неправильним шляхом. І це теж цілком природно. Важливо, щоб батьки були підготовлені до раптових проявів у підлітка сильних, часом неадекватних реакцій.Тепер я б хотіла показати вам, як самі підлітки ставляться  до своїх проблем:

 — «Найважливіше для мене — відчувати, що мене люблять і цінують, незалежно від того, наскільки безглуздо   я можу виглядати. Мені потрібний той, хто вірить в мене, тому що я сам часто буваю в собі невпевнений. Якщо чесно, то я іноді страшно соромлюся себе. Я відчуваю, що я недостатньо сильний, яскравий, красивий і привабливий в порівнянні з тими, хто оточує мене. Але трапляється й інакше, коли мені здається, що я все вже знаю і можу один протистояти всьому світу. Я дуже гостро все сприймаю».

— «Мені потрібний той, хто міг би спокійно, без всякої критики вислухати мене і допомогти мені розібратися в самому собі. Коли я зазнаю невдачі, втрачаю друга або просто програю в грі, то мені здається, що перевертається весь світ. Мені потрібні люблячі руки, які заспокоїли б мене. Мені потрібне місце, де я міг би поплакати і де б ніхто наді мною не сміявся. Але з іншого боку, мені потрібна людина, яка завжди буде поряд. Мені також потрібний той, хто голосно і ясно скаже «Зупинися!». Але люди не повинні читати мені нотації і нагадувати про мої колишні дурощі. Я і сам знаю про них і відчуваю свою провину».

Встановлення духовного контакту між учителем і класом

 

  1. Якомога більше свого часу і себе віддавай неформальному спілкуванню з дітьми.
  2. Пам’ятай, що знання неформальних лідерів класу, учнів, які майже прислуговують їм, незалежних учнів, нерідко допомагає вчителеві на уроках, особливо в екстремальних ситуаціях, адже саме “індивідуали” на уроках “правлять бал”.
  3. Пізнай у дітях себе колишнього.
  4. Умій побачити і оцінити якусь ситуацію, справу або погляд учня очима самого учня.
  5. Особливо запам’ятай: душевний контакт — це ніжна,  непостійна сфера, вона легко руйнується.
  6. Дорожи довірою дітей. Довіра досягається компетентністю, сумлінністю і чесністю педагога.
  7. Умій тримати “в собі” дитячі таємниці, сповіді, не використовуй їх проти особи, окремих груп або всього класу.
  8. Добре знай можливості кожного учня.
  9. Вступаючи у конфлікт з дітьми, не варто будувати стосунки з ними за принципом “згори вниз”.
  10. Від спільних колективних дій вчителя і учня повністю залежить успіх справи.
  11. Підлеглість дуже рідко буває приємною, тому використовувати примус слід лише тоді, коли всі інші засоби виявилися марними.
  12. Особливо турбуйся, щоб твої власні дії не розцінювалися, як посягнення на свободу особи: постійно підвищуй у керівних діях коефіцієнт людяності.

5 правил спортсменам як підготуватися до змагань.

 

  1. «Зберися!».Тобто зумій повністю включитися в справу, яку по­чинаєш. Настільки, щоб у свідомос­ті для чогось стороннього просто не виявилося місця. Лише за такої умо­ви відбудеться повна концентрація сил (психічних і фізичних) на по­ставленому завданні. Багатьом ви­датним спортсменам властива здат­ність настільки зосереджуватися на майбутньому дні що все навколишнє начебто перестає існувати для них.

На жаль, здатність повністю зосередити увагу властива не кожному. Набагато більше існує людей, яким дуже важко бути зосередженими на чомусь одному. Думки в них розпо­рошені, тож зрозуміло, що це ш заважає сконцентруватися на головно­му в необхідний момент:

Що ж робити? Тренувати зо­середженість уваги. Щодня, по де­кілька хвилин,

5—10 разів на день. Найпростіше вдатися до допомоги годинника: «прив’язати» погляд до секундної стрілки й постаратися не відволікатися ні на що стороннє, поки вона не пробіжить повного кола. Якщо відволіклися, повторіть ще раз. Доти, доки чесно не зможете сказати собі: «Зосереджений на од­ній справі цілу хвилину!». Щодня тренуючись, треба довести здатність до повного відключення від оточую­чих подразників хоча б протягом 3-х, а ще краще 5-ти хвилин. Особливо зручно це робити в транспорті, де є всі умови для розвитку зосере­дженості уваги в обстановці різних перешкод

Коли прийде той найвідпові­дальніший момент, треба стати дуже серйозним. Це допоможе повністю зосередитися на тому, що має відбу­тися. І тоді весь організм сам легко й гармонійно включиться з високою ефективністю у процес розв’язання поставленого завдання.

  1. «Виключися!».Уміння ви­ключитися протилежне попередньо­му, проте також базується на висо­кій концентрації уваги. Але вже на думках, які пов’язані з виходом із напруги, з відпочинком. Вимикаю­чись, ми перестаємо даремно витра­чати нервову енергію.

Виключитися означає в першу чергу заспокоїти свою нервову сис­тему, а, отже, і весь організм. Можна порадити переключитися на те, чим цікаво й приємно займатися. Якщо нервове збудження необхідно зня­ти швидко, рекомендується зробити кілька глибоких присідань зі штуч­но подовженим видихом у момент опускання, потім повільно походити, повільно й розмашисто рухаючи роз­слабленими руками, шиєю, всім тілом. Вдихи при цьому повинні бути корот­кими й не дуже глибокими, а видихи повільними й досить повними. Дума­ти в цей час треба про щось, пов’язане з відпочинком. Можна уявити, що ви лежите на пляжі під теплими проме­нями сонця.

  1. «Не злися!». Статистика ствер­джує, що є чимало людей, які після якої не будь невдачі починають злити­ся, причому, як правило, не на себе, а на навколишніх. Гніваючись, ми ми­моволі концентруємо увагу не на при­чинах, а на наслідках невдач, втрачає­мо здатність до здорового міркування й не можемо швидко перебороти ті перешкоди, які породили почуття гніву. Все це проявляється тим яскравіше, чим сильніше ми гніваємось.

А як же «спортивна злість»? — адже вважається, що без неї успіху не домогтися. «Спортивна злість» є психофізичним комплексом, який окрім злості як такої, містить, інші емоції й думки, і провідну роль у явищі «спортивна злість» комплекс­но відіграють натхнення й висока  агресивність, свідомо сконцентро­вана на подоланні важкодоступної мети. Не менш важливими у цьому контексті є почуття упевненості у своїх  силах, намір вести  безкомп­ромісну, але чесну боротьбу, гор­дість від того, що виконуєш складну справу.

  1. На будь-які перешкоди, труд­нощі, невдачі відповідати мобіліза­цією всіх своїх сил.«Мобілізуюсяшвидко!». Перша реакція на пере­шкоду — почуття злості. Важливо виховати в собі вміння на будь-які труднощі відповідати не безпорад­ною злістю, а конструктивною мобі­лізацією, спрямованою на подолання.Наприклад, якийсь «доброзич­ливець», подивившись на тебе пе­ред стартом, дуже співчутливо ска­зав: «А ти щось погано виглядаєш! Невже хвилюєшся? Не треба, а то можна й програти». Спортсмено­ві в цей момент у жодному разі не можна образитися або розлютитися. Потрібно посміхнутися у відповідь,позитивна емоція витисне негативну злість і підготує мозок для концен­трації уваги на майбутній дистанції. Можна скористатися й іншими по­зитивними почуттями: упевненістю, гордістю, але завжди лише заради того, щоб з їхньою допомогою яко­мога швидше нейтралізувати нега­тивні емоції.
  2. «Додай наприкінці!».Це пра­вило добре відоме в усіх швидкісних видах спорту — адже без уміння різ­ко прискорюватися на фініші важко розраховувати на перемогу.

      Отже, перед будь-якою відпові­дальною справою рекомендується «переглянути себе» з позиції ви­кладених п’яти правил. І якщо десь виявиться слабинка, зробити усе можливе для її усунення. В одних випадках для цього буде потрібно кілька днів. В інших, наприклад, для оволодіння першим або четвертим правилом, треба вдосконалювати себе протягом усього життя.

Досягнення волейболу

2004 р.

  • 5 місце  Всеукраїнська дитяча ліга  серед дівчат 1988-89р.н. м.Дніпропетровськ
  • —  9-12 місце на ІІ спортивних іграх школярів України м. Берислав Херсонської обл.

2005 р.

  • — 5 місце  Фатюк Наталя та Михайликова Олена в Першості України з пляжного волейболу.

Серед дівчат 1990р.н. м.Київ

2006 р.

  • — ІІІ місце   в Першості України з волейболу серед дівчат 1992р.н.  м.Луцьк
  • — 6 місце  в Першості України з волейболу серед дівчат 1990-91р.н.  м.Луганськ
  • — 6 місце в Першості України з волейболу серед дівчат 1990-91р.н.  м.Запоріжжя

2007 р.

  • — ІІ місце  Купчишина Інна, Захарчук Наталія  в Чемпіонаті України серед жіночих команд (супер ліга) у складі команди «Дженестра» м. Одеса
  •  — 4 місце  Клочковська Олександра, Козаченко Ганна в складі команди «Галичанка» м.Тернопіль на Чемпіонаті України серед жіночих команд (супер ліга) м. Запоріжжя
  • —  8 місце  Маринич Наталія у складі команди  м. Дніпропетровська на ЧУ серед жіночих команд (супер ліга)

2008 р.

  • — 4 місце Калиняк Катерина, Журбич Надія на ІІІ Спартакіаді школярів України в складі збірної команди області
  • — 7 місце в Першості України з волейболу серед дівчат 1991-92р.н. м.Харків

2009 р.

  • — ІІІ місце Козаченко Ганна на Чемпіонаті України серед жіночих команд в складі команди «Галичанка» м.Тернопіль
  •  — 4 місце Калиняк Катерина, Шевцова Ольга, Журбич Катерина на Чемпіонаті України серед жіночих команд в складі команди «Галичанка» дубль м.Тернопіль
  •  — 8 місце  в Першості України з волейболу серед дівчат 1992-93р.н.  м.Луцьк      

2010 р.

  • —  І місце Журбич Надія,  Козаченко Ганна в супер лізі «Галичанка» сезону 2010р.
  •  — ІІ місце Ящук Анна, Фащевська Іванна  у вищій студентській лізі м.Полтава
  •  — ІІІ місце  Молошик Юлія на V літніх молодіжних спортивних іграх  України  м. Черкаси
  •  — 7 місце в Першості України з волейболу серед дівчат 1993-94р.н. м. Черкаси
  • — 5 місце  Рогашко Катерина, Гаврилуца Олена в Першості України з пляжного волейболу. Серед дівчат  м.Рівне .

2011 р.

  • — 6 місце  в  Чемпіонаті України серед дівчат 1996-97р.н.  м.Біла Церква

2012 р.

  • — 8 місце  в  Чемпіонаті України серед дівчат 1995-96р.н.  м.Харків

2013р.

  • 7 місце в Чемпіонаті України серед дівчат 1996-1997р.н. м. Житомир

2014р.

  • — 5 місце в Чемпіонаті України серед дівчат 1997-1998р.н. м. Біла Церква

2015р.

  •   — 5 місце в Чемпіонаті України серед дівчат 1998-1999р.н. м. Біла Церква

Календар заходів відділення волейболу на 2016 рік.

Календар заходів відділення волейболу на 2016 рік.

Тренери-викладачі.

На відділенні греко-римської боротьби навчається 30 учнів та викладає 4 тренерів-викладачів.

тренер

Ладоненко Іван Миколайович – старший тренер відділення греко-римської боротьби, Заслужений тренер України з боротьби на поясах, тренер-викладач вищої категорії, закінчив Тернопільський педагогічний інститут, працює в  комунальному закладі «Костопільський обласний ліцей-інтернат ІІ-ІІІ ступенів фізичної культури і спорту» Рівненської обласної ради з  2001 року.

2 Лазарчук Дмитро Георгійович – тренер-викладач першої категорії, закінчив Волинський університет, працює в комунальному закладі «Костопільський обласний ліцей-інтернат ІІ-ІІІ ступенів фізичної культури і спорту» Рівненської обласної ради з 2004 року.

Марач Віктор Олександрович – тренер-викладач першої категорії, Майстер спорту України, закінчив 6Міжнародний економіко-гуманітарний університет, працює в комунальному закладі «Костопільський обласний ліцей-інтернат ІІ-ІІІ ступенів фізичної культури і спорту» Рівненської обласної ради з 2008 року.

    5    Шевчук Дмитро Федорович – тренер-викладач першої категорії, Майстер спорту України, закінчив Міжнародний економіко-гуманітарний університет, працює в комунальному закладі «Костопільський обласний ліцей-інтернат ІІ-ІІІ ступенів фізичної культури і спорту» Рівненської обласної ради з 2012 року.

За 14 років роботи на відділенні підготовлено 18  майстрів спорту України з греко-римської боротьби. 81 кандидат у майстри спорту. 82 чол. —  І спортивний розряд.

Виступи учнів відділення у 2014-2015 роках:

  • Олексій Масик — бронзовий призер ІІ Літніх Юнацьких Олімпійських ігор у м. Нанкін ( Китай)
  • Олексій Масик — срібний призер чемпіонату Європи серед кадетів у м.Самоков (Болгарія)
  • Олексій Масик – 5 місце на чемпіонаті світу з греко-римської боротьби серед юніорів    у  м. Сальвадор (Бразилія)

Владислав Кузько – бронзовий призер чемпіонату Європи серед кадетів в м.Суботиця (Сербія), учасник чемпіонату світу з греко-римської боротьби серед юнаків у м. Сараєво (Боснія)

Чемпіони України 2014-2015 років:

  •         Масик Олексій
  •         Кузько Владислав
  •         Мірошник Дмитро
  •         Солов’ян Мирослав
  •         Захарчук Ігор
  •         Бокатов Владислав

Досягнення відділення греко-римської боротьби.

Досягнення відділення греко-римської боротьби у

першостях та чемпіонатах України, чемпіонатах Європи.

         2004 р.

  • —  Чемпіонів — 1 чол.

         2005 р.

  • – Чемпіонів —  4 чол.,  срібних призерів – 4 чол.,  бронзових призерів – 11 чол.      19 чол.

         2006 р.

  • – срібних призерів – 4 чол., бронзових призерів – 4 чол.       8 чол.

          2007 р .

  • – Чемпіонів – 1 чол.,  срібних призерів – 7 чол.,  бронзових призерів – 7 чол.     15 чол .

          2008 р.

  • – Чемпіонів – 1 чол., срібних призерів – 3 чол., бронзових призерів – 8 чол.    12 чол.

          2009 р.

  • -Чемпіонів – 2 чол.,  срібних призерів – 4 чол.,  бронзових призерів – 5 чол.  11 чол.

          2010 р.

  • – Чемпіонів – 4 чол.,  срібних призерів – 1 чол.,  бронзових призерів – 3 чол.    8 чол.

          2011р.

  • – Чемпіонів – 3 чол., срібних призерів – 4 чол., бронзових призерів – 9 чол.     16 чол.

          2012 р.

  •  –  Чемпіонів – 8 чол.,  срібних призерів – 6 чол.,  бронзових призерів – 14 чол.   28 чол.               

          2013р.

  •  –  Чемпіонів – 2 чол.,  срібних призерів – 3чол.,  бронзових призерів – 10 чол.     15 чол.

          2014р.

  •  –  Чемпіонів – 5 чол.,  срібних призерів – 5 чол.,  бронзових призерів – 5 чол.     15 чол.

          2015р.

  •   –  Чемпіонів – 9 чол.,   бронзових призерів – 5 чол.      14 чол.

Календар заходів на 2016 рік.

Календар заходів на 2016 рік.

Тренери-викладачі.

На відділенні легкої атлетики (швидкісно-силові види) навчається 22 учні та викладає  4 тренерів-викладачів.

01 Янчук Степан Іванович — старший тренер відділення легкої атлетики ( швидкісно-силові види), тренер вищої категорії, закінчив Львівський державний університет, працює у комунальному закладі «Костопільський обласний ліцей-інтернат ІІ-ІІІ ступенів фізичної культури і спорту» з 2001 року.  Нагороджений  Подякою Національного Олімпійського Комітету України за внесок у розвиток олімпійського руху.

02Кожарко Світлана Миколаївна — тренер вищої  категорії, майстер спорту з легкої атлетики, закінчила Київський державний університет, працює у закладі з 2001 року.

  03 Лазарчук Андрій Сергійович — тренер другої категорії,             закінчив Київський державний університет, працює у   закладі з 2010 року.

04

Шама Микола Борисович —  майстер спорту з легкої  атлетики, тренер другої категорії , закінчив Рівненський Міжнародний економіко-гуманітарний  університет, працює у закладі з 2014 року.

На відділенні підготовлено:

  • Майстрів спорту міжнародного класу – Ничипорчука Олександра, Миколу Шаму.
  • Майстрів спорту –  Юлію Яковчук  та Дмитра Шеремета.
    Кандидатів у майстри спорту – 13 чоловік.

Переможці чемпіонатів України з легкої атлетики:
Лазарчук Андрій, Шама Микола, Ничипорчук Олександр, Шилюк Юрій , Яковчук Юлія, Бортнік Сергій, Шеремет Дмитро, Санжаровська Альбіна , Никитчук Олександр, Мосійчук Уляна, Клус Олександр, Звіздецький Олександр, Козубський Олександр, Ковтун  Інна, Гулов Віталій, Мордяк Богдан, Ткач Іван.

       У травні 2014р. у м.Баку (Азербайджан), у складі юнацької збірної команди України з легкої атлетики, Рівненську область на Європейському юнацькому Олімпійському фестивалі представляли вихованці  Костопільського  обласного ліцею-інтернату: Олександр Козубський, Олександр Звіздецький  та тренер-викладач ліцею Степан Янчук. Двоє ліцеїстів завершили змагання в секторі для метання списа  в зоні олімпійських ліцензій. Проте за правилами на Юнацькі Олімпійські  ігри може поїхати лише один атлет від країни – той, який посів вищу сходинку. Ним  став Олександр Козубський, у нього «срібло» (72,71 м).  Олександр Звіздецький був восьмим (65,98 м) (тренери Степан Янчук та Світлана Кожарко). В серпні у м. Нанкін (Китай) проходили  ІІ літні Юнацькі Олімпійські ігри, в яких Олександр Козубський виступав у метанні списа та у кваліфікації показав 9 результат, але через травму Олександр знявся із змагань.

     За 2015 рік на відділенні підготовлено :  члена національної збірної команди України:

  •      Олександра Козубського,

 До резерву збірної команди України ввійшов: Олександр Звіздецький.

4 кандидатів у майстри спорту:

  •     Олександр Козубський, Інна  Ковтун, Віталій Гулов та Богдан Мордяк;

3 чол.- І розряду ;

8 чол. –ІІ розряду.

На відділенні легкої атлетики ( види витривалості) навчається 23 учні та викладає  4 тренерів-викладачів.
1Дітлашок Петро Олексійович — старший тренер відділення легкої атлетики ( види витривалості), тренер першої категорії,  закінчив Вінницький державний педагогічний інститут ім. М.Островського, працює у комунальному закладі «Костопільський обласний ліцей-інтернат ІІ-ІІІ ступенів фізичної культури і спорту» з 2001 року.

2Дітлашок Валерій Петрович — тренер першої категорії, закінчив Рівненський  Міжнародний економіко-гуманітарний університет, працює у закладі з 2001 року.

3Фінчук Тетяна  Леонідівна — тренер першої категорії Фінчук Тетяна  Леонідівна, закінчила Рівненський  Міжнародний економіко-гуманітарний університет, працює у закладі з 2006 року.

  4 Мурза Анна Олександрівна — тренер другої категорії, закінчила Рівненський  Міжнародний економіко-гуманітарний університет, працює у закладі з 2014 року.

На відділенні підготовлено:
майстра спорту України – Сірука  Дмитра
кандидатів у майстри спорту  –  5 чоловік.
Переможці чемпіонатів України з легкої атлетики ( види витривалості): Павлов Андрій, Шнайдер Оксана,  Сірук Дмитро, Красновський Олег, Стахнюк Ігор, Тарасюк Андрій, Дітлашок Анастасія, Цицюра Олексій, Бородавко Віта, Дуць Марина, Сірий Микола, Пачковський Дмитро, Омелянова Ірина, Колодистий Андрій. У травні 2014р. у м.Баку (Азербайджан) на Європейському юнацькому Олімпійському фестивалі  Марина Дуць виборола путівку на ІІ літні Юнацькі Олімпійські  ігри, які проходили в серпні у м. Нанкін (Китай) (тренер Тетяна Фінчук). Марина на цій Олімпіаді у бігу на 800м показала 12 результат.

     За 2015рік на відділенні підготовлено :

  • 1 учень — член юнацької збірної команди України:   Сірий Микола
  • 6 чол.- І розряду (Михайло Цицюра, Дмитро Пачковський, Микола Сірий, Павло Білий, Вікторія Ковба, Владислав Фінчук);
  • 12 чол. –ІІ розряду.

Інша мова


Свежие комментарии